قیمت درب اتوماتیک
نوشته شده توسط : آذین در

http://www.maral-group.ir

قيمت درب اتوماتيک برای يک ساختمان يا محل ديگری چگونه مشخص می شود؟
قيمت دربهای اتوماتيک يا برقی به چيزهايی بستگی دارد؟
ممکن است اين سوال براي اکثر متقاضيان خريد درب اتوماتيک در اولين تماس با شرکت درب اتوماتيک پيش آيد و می خواهند بدانند که قيمت کل درب اتوماتيک يا برقی چگونه تعيين ميشود؟
ما در اين قسمت به شرح کامل اين موضوع می پردازيم تا متقاضيان و مشتريان گرامی با ذهنيت بازتری به انتخاب محصول مورد نظر خود بپردازند.
خريد درب های اتوماتيک نيز نيز مانند هر کالای ديگری نياز به آگاهی های کافی را پيش از خريد دارد که اين کار وظيفه ی فروشنده ی اين محصول مي باشد.
تمامی شرکت های درب اتوماتيک برای ارائه قيمت به مشتريان از يک روش کلی استفاده می کنند به اين صورت که قيمت به طور کتبی به عنوان پيش فاکتور به مشتری اعلام می گردد.
در يک پيش فاکتور بخش های مختلف درب های اتوماتيک به صورت جداگانه به مشتری اعلام می گردد.
در برخی از سيستم های درب اتوماتيک که دارای قيمت بالاتری می باشند باطری و قفل بروی سيستم وجود دارند و قيمت آن روی قيمت درب اتوماتيک حساب شده است ولی در برخی از سيستم ها باطری و قفل وجود نداشته و يا خود مشتری به دليل عدم نياز به این دو ترجيح می دهد از سيستم ارزانتری استفاده کند.
جهت برآورد قيمت درب اتوماتيک در ابتدا می بايست نوع درب را مشخص کنيد سپس با توجه به محصولات مورد استفاده در نصب و ساخت آن قيمت تعيين می گردد. و در نهايت هزينه نصب و گارانتی نيز به آن افزوده می شود.هم چنين هزينه ماليات بر ارزش افزوده را نيز بايد مد نظر داشته باشيم.

آذين در ساخت ، نصب و تعمير انواع درب اتوماتيک,درب اتوماتيک شيشه ای,تعمير درب اتوماتيک,ساخت درب اتوماتيک,درب اتوماتيک ريموت ,درب پارکينگ,درب اتوماتيک پارکينگ,درب برقی,دربهای اتوماتيک,درب اتوماتيک کرکره ای,کرکره برقی, کرکره برقی اتوماتيک,درب کرکره ای,درب کرکره ای پارکينگ,درب پارکينگ کرکره ای,درب ريموت,کرکره بارزانته,کرکره اتوماتيک با قطعات معتبر با بالاترين کيفيت ممکن و مناسب ترين قيمت.





:: موضوعات مرتبط: قيمت درب اتوماتيک , ,
:: برچسب‌ها: درب اتوماتيک,درب اتوماتيک شيشه ای,تعمير درب اتوماتيک,ساخت درب اتوماتيک,درب اتوماتيک ريموت ,درب پارکينگ,درب اتوماتيک پارکينگ,قيمت درب اتوماتيک,درب برقی,درب اتوماتيک شيشه ای,دربهای اتوماتيک,درب اتوماتيک کرکره ای,کرکره برقی, کرکره برقی اتوماتيک,درب کرکره ای,درب کرکره ای پارکينگ,درب پارکينگ کرکره ای,درب ريموت,کرکره بارزانته,جک پارکينگی,کرکره اتوماتيک ,
:: بازدید از این مطلب : 38
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 7 ارديبهشت 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: